Palvelut – mitä Chindicom tekee ja miten?
Chindicomin erityisosaamista on luoda erinomaisen hyvää viestiä ja sitouttaa asiakkaidensa kohderyhmät ydinviestin pariin.
Palveluvalikoimamme lisäksi meille on kunnia pitää kiinni huolellisesti kehitetystä palvelumallistamme.
Digimaailma tarvitsee tarinankertojia, jotka tavoittavat oikean kohderyhmän.
Chindicom on tarinakertoja. Luomme tarinan ja digimaailman asiakaspolut.
Tuomme yrityksenne tai järjestönne kohderyhmät tarinanne luo.
CHINDICOM PALVELUT
Erinomaisen hyvän viestin palvelut rakentuvat seuraavien osa-alueiden ympärille:
Viestintä- ja markkinointikonsultointi,
strategia ja konseptointi,
sähköpostimarkkinointi,
tiedottaminen ja mediaseuranta,
virtuaalitapahtumien/webinaarien viestintä ja tuotanto,
sosiaalinen media,
ja digimaailman sisällöntuotanto.
DIGILOIKAN PROJEKTIPÄÄLLIKKÖ
Digiloikan projektipäällikkö on tällä hetkellä erikoispalvelumme. Lähes kaikilla yrityksillä tai organisaatiolla on edessä tai menossa digiloikka. Chindicom toteuttaa digiloikkia ja koko loikan hallinta onnistuu meiltä todistetusti.
LAAJA YHTEISTYÖVERKOSTO KÄYTÖSSÄ
Laaja yhteistyöverkostomme takaa sen, että erinomaisen hyvän viestin lisäksi voimme tarvittaessa ottaa toimintaan mukaan huippuammattilaisia vastaamaan jostain tietysti erityisalueesta.
RÄÄTÄLÖIDYT RATKAISUT
Tällä sivulla on esitelty muutamia esimerkkejä, siitä mitä Chindicom tekee. Näiden mallien ulkopuolelta toteutamme paljon räätälöityjä ratkaisuja asiakkaidemme toiveiden mukaan. Kaikessa toiminnassamme tähtäämme asiakkaamme viestinnän ja markkinoinnin tehokkuuteen sekä sitouttavuuteen.
CHINDICOM PALVELUMALLI
Me arvostamme asiakkaamme aikaa.
Taneli Kivelä, luova strategisti & perustaja, Chindicom
Miten tutustumme asiakkaaseen ja miten lähdemme muodostamaan asiakassuhdetta?
1) TUTUSTUMISPALAVERI
Tutustumispalaveriin tulemme aina valmistautuneina. Haluamme tutustua, emme laskuttaa.
Tämä palaveri on asiakkaalle aina täysin maksuton.
(Toistaiseksi etänä)
Meille valmistautuminen tarkoittaa, että olemme tutustuneet asiakkaan liiketoimintamalliin, tuotteisiin / palveluihin, taloustilanteeseen saatavilla olevan tiedon mukaan ja valmistelleet agendan palaverille. Agenda ilmoitetaan aina kirjallisesti asiakkaalle, jotta myös hän voi myös valmistua. Tutustumispalaverista tehdään aina kirjalliset muistiinpanot.
2) SISÄINEN SUUNNITTELU
Missä Chindicom voisi auttaa parhaiten ja miten?
Käymme aina tutustumispalaverin jälkeen keskustelun itsemme kanssa siitä, että olemmeko oikea ja paras toimija juuri tälle asiakkaalle, juuri tähän tarpeeseen.
Jos toteamme, että olemme, teemme kirjallisen ehdotuksen ja kustannusarvion Chindicomin tarjoamasta toteutuksesta.
Kaikki edellä mainittu on asiakkaalle täysin maksutonta.
Joskus käy myös niin, että joudumme toteamaan, että tähän tarkoitukseen löytyy varmasti meitä parempi tekijä – tällöin tilanteen mukaan autamme asiakastamme löytämään hänet.
Parhaan mahdollisen kumppanin löytäminen on asiakkaallemme on meille tärkeintä.
3) KIRJALLINEN EHDOTUS JA AIKATAULUT
Sisältää ehdotuksen toteutuksesta, aikataulun, kustannusarvion ja ehdotuksen raportoinnista.
Aikataulut sisältävät ehdotuksessa myös tiedon siitä, kuinka Chindicom raportoi työstään.
Ehdotus käydään asiakkaan kanssa läpi yhteisessä palaverissa, jotta voimme varmistua siitä, että olemme ehdotuksesta sekä kustannusarviosta samaa mieltä.
4) VIRALLINEN TARJOUS, HYVÄKSYNTÄ JA HOMMMIIN!
Tarjouksen hyväksynnän jälkeen aloitamme työt sovitun aikataulun mukaisesti, eli vaikka heti.
5) RAPORTOINTI JA ASIAKASPALAVERIT
Raportointisykli ja -sisältö sovitaan aina asiakkaan kanssa erikseen. Meillä sovitusta pidetään kiinni.
Asiakaspalavereihin valmistaudumme aina lähettämällä agendan asiakkaalle hyvissä ajoin ennen palaveria. Palaveriin tullessamme meillä on agendan mukaisista asioista tarvittava data, mielipiteet ja johtopäätökset. Keskustelun pohjalta teemme palaverin jälkeen aina seuraavien liikkeiden toimintasuunnitelman.
Tärkeintä meille on työskennellä erinomaisen hyvän viestin parissa.
Meidän mielestämme erinomaisen hyvä viesti tuottaa maailmaan iloa, elämyksiä, terveyttä tai jossain muodossa parempaa huomista.
”Mitä hyvää haluatte tuottaa tähän maailmaan ja miten liiketoimintanne tukee tätä ajatusta?”
Chindicomin avainkysymys asiakkaillemme.
Erinomaisen hyvä viesti huolehtii vastuullisuuden eri osa-alueista. Ympäristöllinen, sosiaalinen ja taloudellinen vastuu ovat kaikki meille lähtökohtia menestyvälle liiketoiminnalle ja toivomme myös, että asiakkaamme ajattelevat samoin.
Tämä tarkoittaa sitä, että ennen kuin Chindicom valjastaa ammattitaitonsa asiakkaansa viestinnän ja markkinoinnin kehittämiseen, täytyy asiakkaan toiminnasta löytyä vastaus kysymykseen:
Kiinnostuitko?
Chindicomin erityisosaamista on luoda erinomaisen hyvää viestiä ja sitouttavaa viestiä – haluatko liittyä erinomaisen hyvän viestin joukkoihin?
Otathan meihin yhteyttä alta löytyvien vaihtoehtojen kautta. Lupauksemme on, että vastaamme aina vuorokauden sisällä.